vasárnap, február 13

Elég régen

nem írtam. De most volt egy kis kedvem és rászántam magam az írásra. Most csak összefoglalom az eddig történteket.
Először is sikeresen befejeztem én és a család többi tagja is az első félévet. Ennek nagyon örülök, mert én rosszabb eredményekre számítottam, viszont még van mit javítani és tanulni. A vakáció elég unalmasan telt, ugyanis beteg voltam. Judittal együt egész vakációba melegen tartottuk az ágyat. Hát igen a betegség minidg roszkor jön látogatóba. Most pedig elkezdődött a második félév valahogy nincs kedvem iskolába járni. Vissza kell rázódjak a megszokott kerékvágásba ( mármint a tanulásba). Tegnapra édesanyám is megbetegedett, nem érzi jól magát. Ma voltunk imaházba: Judit, Napsugár Virág meg én és édesanya. Édesapám és Jémina pedig Váradon és Biharba voltak.

Nincsenek megjegyzések: