szombat, február 26

Az elmúlt hét

Ismét leültem írni. Most betegsekedek. De inkább kezdek mindent az elején. Múlt pénteken rosszul lettem az iskolában( szédültem és nagyon fájt a fejem), akkor édesapám hazahozott. Szombaton már csak a fejem fájt és hétfőn az orvostól csak igazolást kellet kérjek. Iskolába viszont csak kedden mentem. Hétfőn azért nem mentem mert el szerettem volna menni a fogorvoshoz, de ismáét már sokadjára nem sikerült. Már többször elindultunk és félúton kellet lemondjak a fogorvosi rendelő meglátogatásáról. Na mindegy, majd cssak eljutok egyszer. Kedden felmérőt írtunk biológiából, szerdán sem volt rossz napom. Csütörtökön délben volt áhitatunk az iskolában akkor is jól voltam. Azután két órátol kezdődött a román óránk, felmérőt írtunk. Miután megírtam a felmérőt ismét rosszul lettem átmentem az iskola orvoshoz ő pedig hazaküldött. Így hát csütörtök óta itthon ülök és pihengetek. Szerdán megyek kivizsgálásra. Jövő héten pedig nagyon kellemes kirándulásra megyek, Barótra. Lesz egy verseny amin én részt veszek és ezt minden évben Baróton rendezik ,tehát a következő hétvégét BAróton töltöm. Már várom és remélem addigra jobban leszek.

Nincsenek megjegyzések: