szombat, december 11

Szombat

Közeleg a karácsony. Tegnap este Lidiéknél aludtam, jól elbeszélgettük az estét, elég későn került sor a lefekvésre. Ma takarítgattunk, Juditka délelőtt szavalóversenyen volt én pedig Jémináékkal. Már nagyon várom a vakációt ugyanis szeretem a karácsonyt és az ünnepeket, és már azt is várom, hogy mehessünk a családi találkozóra. Bár még van egy hét a suliból és még egy számtan dolgozat azt még kibírom, és örömmel kezdek neki a szabadságnak, bár ha Virág velem van nem teljes a szabadságom mégis jó vele lenni. :) Remélem ezt a mondatomat édesanyám nem használja fel ellenem :):) Ma hétkor mentem ifire, bár csak négyen voltunk mégis nagyon jól telt az idő tartottunk áhítatot és megosztottuk egymással e heti "tapasztalatainkat". Szerintem nagyon jól telt. Áhítat után Lidi átjött egy kicsit hozzánk, és ismét beszélgettünk egy kicsit. Egyszer nem is egyszer azt kérdezték tőlem, hogy tudunk ennyit beszélgetni egymással, másszor pedig azt, hogy nekem soha nem fárad el a szám , és hogy hogy tudok ennyit beszélni. A választ pontosan nem tudom megfogalmazni, csak annyit tudok mondani így teremtett Isten.

1 megjegyzés:

Balint Enikő írta...

Igy teremtett Isten és ez így van jól :)