csütörtök, november 25

Újra írok

Na újra írok. Rászántam magam arra, hogy egy keveset írjak. Úgy hogy elkezdem. Szeptember óta délután járok iskolába általában fél egykor indul a buszunk, viszont a keddi nap kivételével mindig kettőkor kezdődik a tanítás. Tehát a suliba érkezés és az órák kezedete között kb egy órám van amit általában tanulással töltök.Ennyi bevezetőnek elég. Ma viszon rövidítet nap volt rövíditett órákkal, ez annyit jelen, hogy négy órára mentünk és csak 35 percesek voltak az órák. A délelőttött nagyából tanulással és pihenéssel töltöttem. Judit is hazajött már 11 órakkor ( mekik is rövidített nap volt). Az hogy hazajött elég nagy kár, bár segíttet meghámozni a krumplit, mire édesanyám hazajött a tejjel mégis nézeteltérés támadt közöttünk még pedig azért mert nem tudtuk eldönteni, hogy ki ül többet a számítógép előtt. Ennek az lett a következménye, hogy édesanyának elegelett a vitából és kimondta az "ítéletett": Ezentul egy nap mindenki csak egy órát gépezhet, mindegy hogyy hogyan osztja be, de csak ennyi.és punk-tum. Na hát erről enyit. A suliban pedig nem volt megtartva a z első két óránk ami (mindkettő) román lett volna ennek kimondottam örülök még ha délelőt tanultam is. Földrajz órán rögtözést írtunk mivel túlontúl hangosak voltunk, ennek már kevésbé örültem. A fizika dolgozatom csak 9es lett , ennek sem örültem mivel nagyon szerettem volna 10et mert akkor 10esre tudtam volan zárni, bár még össze jöhet így is bár így sokkal nehezebb lesz. Matek és történelem órán, pedig semmi különös nem történt. Negyed 9kor étem haza mint mindig, és most telt le az időm, úgy hogy mára ennyi.

Nincsenek megjegyzések: