vasárnap, augusztus 8

Nyári szünidő

Elmaradt nálam a blogírás sokszor gondoltam, hogy kéne írjak de lemondtam róla. Viszont most rászántam magam és az időmet így leírom hogy telt eddig a vakáció. Hát elég gyorsan múlnak a napok, mintha még csak tegnap lett volna a ballagás és máris kezdődik a középiskola, várom is meg nem is. Várom mert kíváncsi vagyok milyen lesz lesznek-e jó barátaim, vagy, hogy milyenek lesznek a tanáraim. Aztán meg eszembe jut hogy itt kell hagyni mindent többé már nem fogom hallani az itteni tanárokat, minden fog hiányozni, na meg délután kell majd iskolába menni ez egy kicsit aggaszt mivel még nem tudom milyen , de majd meglátom. Június végén Lidivel elmentünk a Hargitára mamáékhoz, így részt vehettünk a tinihéten. Sokat jelentett ez számomra, és sokat erősödtem hitben, valamint rengeteget a tanulhattam nagytatámtól, örülök, hogy hívő nagyszüleim és szüleim vannak. Hazajövetelünk előtt még ellátogattunk Bibarcra és Barótra is. Baróton meglátogattam Etelkát és részt vettünk a péntek esti bibliaórán is. Jó volt együtt lenni a testvérekkel. Nemrég volt itt a "HOREBEN" is a táborozás ezért Virággal Debrecenbe mentünk, hogy édesanyám tudjon elmenni a táborba. Viszont az ifihéten már én is részt vehettem, nagyon jó volt együtt lenni a fiatalokkal. Dániel könyvét kezdtük el tanulmányozni, édesapámmal. Tegnap este érkeztünk haza, úgyhogy ma este volt itthon az imaházba a beszámoló.

1 megjegyzés:

Napsugár írta...

Boldog szülinapot, Mirjám!