szerda, június 2

Itthon

Nem sokára itt az év vége és a ballagás is. Már várom, de mégsem, jó volt az itt eltöltött 3 év, de várom az újat, kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz. Édesanyám Debrecenben van kezelésen és csak hétfőn jön haza. addig én és Márta néni vigyázunk a többiekre. Nagyon jó, hogy itt van Márta néni, mivel nagyon sokat segít, de édesanyám azért még hiányzik. Nincs akivel iskola uán jól elbeszélgethetnék és nincs aki minden kérésemet teljesítené. Az én édesanyámat nagyon nehéz nélkülözni mivel mindent megtesz értünk. Remélem minden gyermek így érez, ha nem akkor azt remélem így fog érezni. Most a többiekről többnyire én kell gondoskodjak. pld. Napsugár az éjszaka kellős közepén oda jön hozzá és szólongat: -Mirjám, Mirjáám- Rosszat álmodtam. Vissza akarom vinni a szobájába de nem tudom így lefeküdt mellém egész reggelig ott aludt mellettem. Bár kényelmetlenül aludtam, mégis hálás vagyok az Úrnak, hogy vannak testvéreim. lehet , hogy egy pár napra szívesen nélkülözném őket. de még belegondolni is borzasztó, hogy nélkülük éljek.

Nincsenek megjegyzések: