hétfő, május 10

Zilahon

Szombaton Zilahra mentem édesappámmal, az ifjúsági konferenciára. Áldott alkalom volt. Én a legtöbb idő Napsugárral, a nagynénémmel töltöttem, de találkoztam ismerősökkel, rég nem látott barátokkal is. Szünetekben Molnár Áronnal könyveket árultam. Az esti alkalom után Napsugárral elbeszégettem a hitéletről, sok mindent tanultam. Ezután édesapámmal focizni mentünk, majd haza jöttünk. Ma hamarább értem haza a megszokottnál, mert a tanárnőnk el kellett menjen Váradra, és az utolsó két óránk nem volt megtartva. Délután még Izoldához is el kell menjek, hogy egy pár dolgot elintézzünk. Édesanyám elmentt Debrecenbe vizsgázni és csak este jön haza. Remélem holnap kikapjuk a dolgozat eredményeket is, mert már nagyon kiváncsi vagyok.

1 megjegyzés:

Napsugár írta...

Örülök, hogy megkérdeztél, hogy imádkozhattunk!