szombat, május 1

Kirándulás

Ma kiránduláson vettem részt a gyülekezetünk egy részével. Reggel tíz órakor indultunk el itthonról és hat óra után jöttünk haza. Nagyon ó volt A kis pacali legelőn voltunk. Sétáltunk az erdőben, majd fociztunk persze a vesztes csapatban voltam, de nem ez számít jól érezzük magunkat. focizás után bográcsost ebédeltünk majd ligrettoztunk és játszottunk valami futkorászós játékot. Minden esetre én szívesen mennék még. Mamáék is itt voltak Debrecenből. Amikor hazajöttünk vigyáztam Virágra, vacsoráztunk, majd segítettem édesanyámnak és lefeküdtem.

3 megjegyzés:

Mike Adina írta...

Mozgalmas napod volt akkorhát. :)

Klári B. írta...

:) szeretlek olvasni :)

helga_dombi írta...

Szia! Tetszik a blogod, ha megengeded, akkor olvasni foglak ezután. Jó az írási stílusod, csak így tovább! AZ Úr áldjon meg!