kedd, április 13

Húsvéti vakáció

A Feltámadás ünnepét otthon töltöttem, majd Húsvét első napján édesapámmal és az ő szüleivel, valamint Virággal Zilahra utaztunk. Amikor megérkeztünk édesapám már el is indult haza. Tatáék csak kedden reggel indultak a Hargitára. Virág és én ott maradtunk Evódia nénéméknél. Kedden Evódia néném elment a tinikkel Kolozsvárra, így csak Lajos bátyám, Pálma Én és a három kicsi maradtunk otthon. Szerdán Evódia néném és Virág kivételével elmentünk Tasnádra fürödni. Csütörtökön pálma és én elmentünk kutyát sétáltatni, és közben meglátogattuk Ady papáék sírját. Pénteken elvitt minket, lányokat fagyizni Evódia néném. Szombaton délelőtt tanultunk, és délután már meg is érkezett édesanyám, egy meglepetéssel, Lidivel. Nyolc órakor már itthon is voltunk. Vasárnap mentünk imaházba és hétfőn már kezdődött is az iskola. Elég nehéz volt felkelni, de idejében ott voltam a suliban. Este megnéztem édesapámmal egy filmet ( Megint Tanú). ui.: Pálmáéknál megtanultam Ligrettozni. szinte mindig azt játszottuk. Evódia néném is játszott velünk.

3 megjegyzés:

Budai Evódia (mutter) írta...

drágák voltatok nagyon.várunk máskor is hozzánk. még jobban megszerettelek, Mirjám!lehet nem is tudod, de az én gyerekeim is tanultak tőled. no, nem ligrettot, sokkal jobbat! köszönjük, hogy velünk vakációztál. puszi
Evódia nénéd:)

Eszter írta...

Orulok az uj bejegyzesednek!Es latom jol telt a vakaciod:)Nekem is egesz jora sikeredett,elmentem a Peniel Kereszteny Konferenciakra es vendegeket is fogadtunk a tordai gyulekezetbol.Sok sikeert a tanulashoz.Puszi,Eszter

Klári B. írta...

elveztem a beszamolodat. Jo az, ha vannak unokatesok, nagynenik, akikkel vakaciozni lehet, :) jo a nagy csalad