hétfő, április 19

Hétfő

Hú, de régen nem írtam. Sajnos nem volt min, de most van. Édesanyám megengedte, hogy az ő gépéhez üljek. Egyébként nem csak ez volt az egyetlen ok. Nem vagyok elég rendszeres, rosszul fejeztem ki magam, egyáltalán nem vagyok rendszeres, de próbálkozom. Ma én voltam a portás az iskolában. Elég unalmas dolog egyedül ülni órákon át. Édesanyám péntek óta beteg, gerinc eredetű problémái vannak, nem tudja megmozdítani a nyakát, bár ma már kicsit jobban van. Ebédeltem, ekkor már Virág is felébredt, így vele együtt kezdtem el olvasni. Most pedig itt ülök és írogatok.Hamarosan a könyvből is szeretnék kitenni két fejezetet, úgy hogy össze kell kapnom magam.

1 megjegyzés:

Eszter írta...

Orulok,hogy ujra irtal.Komolyan mondom annyira szeretnelek szemelyesen megismerni teged:)Gyogyulast kivanok edesanyadnak!Iden en is voltam mar portas az egyik baratnommel,de nekem tetszett,mert nem kellett tanuljak:)