szerda, április 28

Hallgatni nem könnyű

Szombat reggel Bogdán tanárúrral és a hetedik osztályal valamint Izoldával kirándulni mentem. Először a nagy Medve barlanghoz mentünk el. Nagyon szép volt. Amúgy rengeteg árus van ott és a kóbór kutyák is jószínben vannak, olyanok mint a piaci legyek nem akarnak leszállni az emberről,ezt én is tapasztaltam.Vissza felé megálltunk Félixen is ahol megnéztük a tavirózsákat. Majd Nagyvárad jellegzetesebb helyeire látogattunk el. Először a Lotusban voltunk, majd a váradi várban. Nagyon sok helyen voltunk: Holdas templom, Szent László templom, Sas palota, zsinagóga, augusztus23 park, Püspöki palota Kanonok sorja, polgármesteri hivatal, Körös part, Petőfi park. Láttuk a börtönt és voltunk a Mc donaldsba- vlt a válasz arra kérdésre, hogy -Hol is jártunk ma gyerekek? Nagyon tetszett minden. Etste 9-kor már otthon is voltunk.
Kedden délután tanultam, mert ma megírtuk románból a félévi dolgozatot. Nyolcas lett. ma még egy érdekes dolog történt. Magyar órán azt kérdeztem tanárnőtől mit szólna, ha eg na az iskolában nem szólnék egy szót sem.(akik ismernek tudják mennyit tudok beszélni).Azt mondta ez lehetetlen. Én viszont bebzonyítottam,hogy nem mert attól fogva nem beszéltem egésszen az utólsó óra végéig. nem mondom elég nehéz vol megállni, hogy ne beszéljek senkivel, de sikerült. A vége felé már nem is volt kedvem mondani semmit olyan bús-komor lettem, belémszorult a szó. haza mentem elkészítettem a leckémet, majd elmentem Lidiékhez hagymát ültetni. Azután Lidivel megírtunk egy fogalmazást.

1 megjegyzés:

Klári B. írta...

Nem akart senki feleltetni az nem szolok egy szot sem fogadalmad alatt? Amugy en is tapasztaltam, hogy nem jo nem beszelni, mert az buskomorsagot okoz. Olvasva teged, visszaemlekszem arra, mikor en is olyan fiatal tini voltam mint te. Isten aldjon meg teged, es kivanom, hogy a vidamsag az igazi orom sose hagyja el a sizvedet. :) Meg tanulunk hallgatni is, de a beszednek is meg van a helye. :)