hétfő, március 29

Végre itt van

a TAVASZ. Már annyira vártam, hogy ismét kint lehessek a szabadban. Már a gólyák is megérkeztek, tegnap a kertünkben reggelizett az egyik. Ma Lidivel és Szultánnal elmentem sétálni. Nagyon jó volt. Szeretek kirándulni. Mától kezdve szerdáig nem lesz vizünk, mert szerelik a vízvezetékeket. Most minden fazékban víz található. pld. Megyek a tűzhelyen található fazékhoz hátha van valami ennivaló benne, felemelem a fazék fedelét. Mit látok? -vizet. Sorba emelek minden fedőt, sajnos mindegyikben vizet találtam. Végül édesanyámtól kaptam vacsorát. Most készülődünk a lefekvéshez. Édesanyám tanul (rengeteg tanulni valója van), édesapám pedig elment Szultánnal sétálni.

1 megjegyzés:

Eszter írta...

Hat igen.En is vartam a tavaszt.Eleg rosz lehet viz nelkul.:)Udvozollek:)