péntek, február 5

Vakáció Debrecenben

Hétfőn reggel érkeztem Debrecenbe Virággal, édesapámék lelkipásztori találkozón voltak Mihályfalván. Kedden mentek el a Székelyföldre, hogy hazahozzák Jéminát és Napsugárt. Virág és én már itt voltunk Debrecenben, amikor mama hazajött a kezelésről. Délelőtt én vigyáztam rá, délután pedig papa, mert akkor már ő is megérkezett. Este miután Virág lefeküdt mamával elmentünk vásárolni a cora-ba, mert nem volt itthon semmi ennivaló.

Kedden Virággal ismét ketten voltunk amíg mama a kezelésen volt. Délután amikor Virág aludt mamával origamiztunk, majd este elmentünk a Media-Markt, mert én szerettem volna vásárolni valamit. Szerdán délután fél öttől hétig a gyógyfürdőben voltunk, nagyon jó volt. Szeretek a fürdőbe járni. Csütörtökön, úgy volt, hogy elmegyek Ildivel ( ő egy ismerős) a moziba, de nem jött össze. A nap végére viszont volt már egy új BIBLIÁM és egy mp4 lejátszóm.

Ma fogunk hazamenni Virággal. Most várom édesapámat. Tegnap elkészültünk az egyik origamival, a pávával, még hátra van a liliomfa. A páva kb. 1000 darabból áll, a liliomfa csak kb. 50 db. áll de ezt nehezebb hajtogatni.

Nincsenek megjegyzések: