kedd, február 9

Érdekesség

Lehet, hogy már észrevették egyesek, hogy ki volt téve egy fénykép ide a blogomra, de most eltűnt. Ennek az az oka, hogy, édesanyám ma azt kérdezte tőlem, hogy: - Mirjám, miért utánozod a nagynénédet? -Nem utánozom én, mért tetszik ezt mondani?- kérdeztem meglepetten. -Hát kiteszed a blogra ezt a fényképet, Evódiának is ilyen fényképe van. Amikor én ezt meghallottam és meg is győződtem róla, akkor elhatároztam, hogy leveszem a képet, nehogy más is félreértse a dolgot.

4 megjegyzés:

Mike Adina írta...

pedig szép a szemed :)
Inkább cserélj képet, de ne hagyd üresen a helyét :)

Budai Evódia (mutter) írta...

JAJ DE VICCES. Milyen képről van szó? Én örülnék neki:)

Both Erika írta...

és miért baj az, ha utánozod a nagynénédet? Szerintem jó példával jár előttetek :)

Eszter írta...

Szia Mirjam!Az en nevem Eszter,mivel ugy hallottam,hogy blogot irsz es mivel en is irok ugy gondoltam megnezem a tiedet.Ugy hallom te 13 eves vagy,en 14.Azt is hallom,hogy edesapad lelkipasztor,nos az enyem asztalos es gyulekeztei ven a mi imahazunkban.Az en blogom cime:http://www.strange.blogol.hu....es az e-mail cimem:eszty_11@yahoo.com....Ha leadod az e-mail-odat szeretnek neked valami erdekes dolgokat irni.Es ha akarod nezd meg az en blogomat is.En a tiedet erdekesnek talalom es olvasni fogom.Legy jo>:D<