kedd, január 5

A vakáció utolsó hete

December 28 Hétfő

Ma reggel hajnalban érkeztünk meg Barótra. Jutka néniéknél töltöttem a napot, sajnos nem tudtam meglátogatni azokat akiket szerettem volna, mivel járvány volt a városban. Nagyon jól telt ez a mai nap. Estére érkeztünk meg a Hargitára, mamáékhoz, ekkor már mindenki ott volt.

December 29 Kedd

Ma reggel elég korán keltünk reggeli után áhítatot tartottunk. Az áhítat témája az „Isten akaratának teljesítése” volt. Áhítat után a szülők beszélgettek amíg mi gyerekek unatkoztunk, társasjátékoztunk, unatkoztunk és beszélgettünk. Nagyon sokat tudnak beszélni a szüleink. Délután el szerettünk volna menni szánkózni, de a kisebbek miatt nem tudtunk messzire menni. Este még beszélgetünk és filmet néztünk( az unokák), majd lefeküdtünk.

December 30 Szerda

Ma is aránylag korán keltünk. A ma reggeli áhítaton Ábrahámról, Sodoma és Gomora elpusztulásáról volt szó. Áhítat után ebédig otthon voltunk. Majd ebéd után 5 órakor elmentünk szánkózni, most a kisebbek nélkül. Mire hazaértünk már nagyon késő volt, de kellet menni a kápolnába. Én nem mentem mert vigyáztam Virágra. Szerda este is néztünk filmet, majd beszélgettünk és lefeküdtünk.

December 31 Szilveszter

Úgy volt, hogy ma indulunk haza, de én addig kérleltem a szüleimet míg beleegyeztek, hogy a Hargitán maradjak. A nagyobbak közül Dániel, Pálma és én maradtunk. A kisebbek közül meg Jémina Napsugár és Sára maradt, de ők nem csak szombatig. Miután elmentek a szüleink kitakarítottuk mamáék lakását, majd felmentünk a szobánkba Pálmával. Este 10 órakor mentünk le a fiatalokhoz, az esti összejövetelre. Éjfél után mentünk vissza mamámékhoz ott elkellet szenvednünk egy svédcseppes kúrát mivel mi is megfáztunk. Ami azt illeti megérte másnap már nem volt semmi bajunk Pálmával. Azaz, hogy aznap, mivel már újév volt. BOLDOG ÚJÉVET MINDENKINEK!

Január 1 Péntek

Ma nagyon sokat pihentünk, és csak este mentünk le a Táborba.

Január 2 Szombat

Ma délután két óra körül indultunk el Zilahra. Csaba hozott minket Pálmával. Dani másokkal ment haza. (Dani és Pálma testvérek.).Hosszú volt az út és csak este 9-kor érkeztünk meg Zilahra. Pizza volt a vacsora.

Január 3 Vasárnap

Ma reggel voltam imaházban. Sámuel könyvéből volt olvasva az ige. Nagyon tetszett éppen ezért kezdtem olvasni tovább a Sámuel könyvét. Nagyon izgultam, hogy mivel jövök haza mivel jövőhéten matematikából dolgozatot írunk, és nem szeretnék rossz jegyet kapni, meg tanárúrnak sem szeretnék szomorúságot okozni. Délután is voltam imaházban. Végül Deák Zsolt hozott haza. Ő egy teológus és nagyon jó ember. Hálás vagyok neki és az Úrnak, hogy végre itthon lehetek.

Január 4 Hétfő

Megint kellet menni iskolába. Reggel nagyon nehéz volt felkelni. Az iskolában nagyon jó volt ma. 9-es lett a Földrajz dolgozatom. Délután tanultam matematikából és vigyázta Virágra. Este megnéztünk édesapámmal a Jákób rabbi kalandjait. Nagyon jó volt.

Január 5 Kedd

A mai nap is eltel valahogy. Ma is tanultam matekból és magyarból is. Remélem jól sikerül a dolgozat. Sajnálom, hogy csak most teszem fel ezeket a bejegyzéseket. Remélem ezentúl sokkal rendszeresebb leszek.

3 megjegyzés:

Evódia írta...

szia Mirjám:)
örülök, hogy megismertelek téged jobban és láthatom azt, hogy mekkora érték vagy te a családban és mindenhol, ahol megfordulsz.
légy ügyes és kitartó továbbra is a tanulásban!
puszillak:)

Napsugár írta...

örülök, hogy írtál! még írjál! :D

Budai Evódia (mutter) írta...

naháááááát... megjegyezted a pizzát is:D