péntek, január 29

Bocsánat

Sajnálom, hogy nem írtam, de amikor tudtam volna írni, akkor nem volt mit és amikor volt mit nem tudtam,mert nem volt internet. Mindegy, most leírom, hogy mi történt eddig. Hétfőtől csütörtökig nem történt semmi különös. Pénteken nálunk aludt Lidi, szombaton édesanyám és édesapám elmentek Nagyváradra, egy eljegyzésre( Miklós és Ruth). Juditkával ketten maradtunk itthon. Takarítottunk, majd filmet néztünk és este szalmakrumplit vacsoráztunk. Vasárnap kivételesen délelőtt és délután is voltam imaházban, azért kivételesen, mert általában Virágra kell vigyázzak , de most nem volt itthon. Hétfőn édesanyámék megint elmentek, de most Debrecenbe vizsgázni. Úgy volt, hogy édesanyám este Virággal tér haza, de mégis egyedül érkezett. Virág csak kedden jött haza, amikor Judittal ismét egyedül maradtunk. Most rátérek az iskolára. Nemsokára itt a félév vége, nagyon hamar eltelt az idő. A lezárásaimmal nem nagyon vagyok megelégedve. Csütörtökön szavalóversenyen vettem részt, amire itt az iskolában került sor. Első lettem. Délben elmentem a tejért, majd délután elmentem Virággal együtt Lidiékhez és csak hét órakor jöttünk haza. Viráglefeküdt és Judittal elkészítettünk, magunknak egy „irodát”.

2 megjegyzés:

Klári B. írta...

Gratulálok az első helyezésért a szavaló versenyre. :) Ügyes vagy.

Veressné Ady Anna írta...

Én is gratulálok neked.Megjegyzem,a kis húgaid sem maradnak le mögötted.Csak nézd meg a videót,amit a napokban készitettem róluk,Megtalálod a blogomon
http://veressanna.blogspot.com