szombat, november 28

Pótlásként

Szeretném pótolni az elmúlt napok bejegyzéseit. Nem tudtam írni, mert nem volt időm, se internetem, de most leírom. Kedden megírtam a román félévi dolgozatot, 8-as lett. Csütörtökön matematika dolgozatot írtunk, remélem jól sikerült. Még hátra van egy magyar és egy földrajz dolgozat. Szeretném kérni, hogy imádkozzanak értem, ezek a dolgozatok fontosak a médiámhoz, a médiám pedig szükséges a felvételimhez. Szerdától Péntek reggelig beteg voltam. Elkaptam azt a járványt ami itt a falunkon végighaladt. Mostanra már egészen meggyógyultam. Most nem jut eszembe több mondanivaló, majd holnap írok.

2 megjegyzés:

Péterné írta...

Örülök, hogy már jól vagy. Imátkozom érted és nagyon várom az irásod. A könyvvel hogy álsz? ha kész küld át és ki nyomtatom. puszi Mama

Noémi írta...

Légy ügyes, én is imádkozom, puszi.