szerda, november 18

Baráti kör

Soha nem volt igazi jó velem egykorú barátom, barátnőm akivel megoszthattam volna gondolataimat. Most már van, ő is baptista és velem egyidős nagyon jól kijövök vele. Lídiának hívják, de én csak Lidinek szólítom. Ő az egyik legjobb barátnőm. A másik barátnőm már felnőtt, mégis jó barátság alakult ki közöttük. Őt Etelkának hívják, és doktornő. Az első helyen mégis az ÚrJézus áll, Ő nem hagyott még cserben engem soha és biztos vagyok benne, hogy nem is fog. Bár én nagyon sokszor nem figyeltem rá, nem akartam meghallani a szavát, Ő kitart mellettem. Mindenkit kérek, hogy imádkozzon értem, hogy tudjak engedelmeskedni Istennek. Visszatérve az osztályi társaimhoz, soha nem találtam még igaz barátot az osztályomban. Bár már nem is bánom. A bemutatkozásban azt írtam, hogy van hátránya annak, hogy édesapám lelkipásztor, leírom, hogy miért: Amikor megkérem az egyik barátnőmet, hogy jöjjön el hozzánk. Első kérdése az, hogy- Édesapád otthon van? Ha a válasz igen, rögtön akad valami tennivalója. Ha viszont nem, akkor eltud jönni. Lidivel is megesett néha, hogy megpróbált meghátrálni, de mégis eljött, hisz édesapám nem félelmetes. Nem értem miért félnek annyira, lehet, hogy nem is fogom megérteni.

3 megjegyzés:

Péterné írta...

Én imádkozom érted, hogy tudj engedelmes lenni. A barátaidnak mond meg, hogy ha többször elmennek hozzátok és megismerik édesapádat akkor nem fognak félni tőle, mert ő szereti a gyerekeket és a fiatalokat, csak a megjelenése olyan tekintélyt parancsoló ezét félnek tőle. puszi

Névtelen írta...

Drága Mirjám!
Mostantól van még egy rendszeres olvasód:). Igaz, én már nem vagyok tini, de érdekel mi történik Veled:). Az Úr áldjon meg!

Ui.: Van tehetséged az íráshoz. Nagyon szépen fogalmazol.

Puszi: Tünde (mama gyógytornásza)

Névtelen írta...

Drága Mirjam!

Nagyon örvendek, hogy írsz. Így többet tudok meg hétköznapjaidról és a távolság sem tűnik már olyan nagynak.
Szeretettel gondol rád
Etelka.